Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

Uzun süredir böyle güzel ve yaratıcı bir şey dinlememiştim. Youtube'da birden karşıma çıkan Paptircem'den Mor ve Ötesi Potporisi.



 

90'larda çocuk olmuş bir çok insan Mor ve Ötesi'nin şarkıları ile büyümüştür diye tahmin ediyorum. Günümüz Türkçe Rock tarihine bir çok hit bırakmış bir grup. Kimi zaman bizi eskilere götüren kimi zaman duygular arasında dolaşmamızı sağlayan melodi ve sözleri var şarkıların.


Çoğunu ezbere bildiğimiz bu Mor ve Ötesi şarkılarını ufak bir tarz değişikliği ile bu 4 şahane müzisyenden dinliyoruz. 

Vokal: Sena Nur Gül
Bas Gitar: Alp Görener
Klavye: Yüce Akın
Trompet: Dilan Balkay


Şarkıları söyleme tarzları ve şarkı seçimleri gerçekten çok başarılı. Tüm bu parçaları birleştirip tek bir parça haline getirmişler.

Gül Kendine
Daha Mutlu Olamam
Bazen
Bir Derdim Var
Re
Yardım Et
Uyan
Küçük Sevgilim
Ayıp Olmaz Mı?
Deli
Sor
Araf
Festus
Nakba
Son Sabah
Aşk İçinde
Uyan
Cambaz
Oyunbozan


Sanırım bu parçanın beni etkileyen yerleri şarkılar arası geçişleri, arka vokaller ve yeniden düzenlemeleri. Bildiğimiz şarkıları duymanın verdiği keyif paha biçilemez. Neredeyse her cümle nostalji kokuyor. Her nota sizi eski günlere götürüyor ve eskinin verdiği o tatlı hissiyat sarıyor etrafınızı.

Son zamanlarda bu kadar keyif alarak dinlediğim bir düzenleme hatırlamıyorum. Türkiye'de 2000li yılların alternatif rock akımına ucundan da olsa yakalamış bir müzik severseniz seveceğinize eminim. Bir Mor ve Ötesi hayranıysanız dönüp dönüp tekrar dinleyeceğinizi garanti ederim. 


Mor ve Ötesi'nin Gül Kendine albüm incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz. 

Diğer albüm incelemeleri için buraya tıklayabilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib