Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

The Office'ten sonra izlerken zevk aldığım, bana benzer bir tat veren yeni bir dizi buldum! BluTV'de gezinirken "Dur bir bakayım" diyerek başladığım "Acans" bir oturuşta peş peşe bölümleri devirtti bana.  Dizi izlemek konusunda gerçekten derin sorunlar yaşayan biri olduğum için benim açımdan müthiş bir keşif oldu. 


anlatamazsın acans görsel


Acans, bir reklam ajansında çalışan Tuncay, Mutlu, Can, Burcu, patronları Ece ve çaycı Koray etrafında dönen farklı olayları ele alan gerçekten eğlenceli bir dizi. Karakterlerin doğallığı, herkesin etrafında ve ofisinde gördüğü karakterlerin tipleştirilerek ele alınması nedeniyle reklam dünyasına uzak olsanız da sizi doğrudan içine çekiyor. Şu an BluTV üzerinde 20'şer dakikalık 10 bölüm yer alıyor.

Karakterler içinde benim favorim Derya Alabora'nın hayat verdiği patron Ece; çünkü bir 15 sene sonramı onda görebiliyorum. İş stresi nedeniyle yaşanan öfke sorunlarını kullandığı haplarla kahkahaların altına saklayan Ece, bölümler lerledikçe daha da zevkli bir karaktere dönüşüyor. Algı Eke'nin canlandırdığı Mutlu ve Bülent Emrah Parlak'ın canlandırdığı Tuncay da ikili paslaşmalarıyla hoş bir enerji yakalamışlar.

Benim daha önce bir yapımda karşılaşmadığım Can'ı oynayan Can Sertaç Adalıer, Burcu'yu oynayan Melisa Berberoğlu ve çaycı Koray'ı oynayan Birkan Akyol da gerçekten çok iyi performans sergiliyorlar. Diziye her bölüm katılan konuk oyuncular ve ünlüler de gerçekten çok güzel bir renk katıyor. Reklam dünyasının özünde ünlülerle iş birliği ve çalışma olduğu için konular da ünlülerin olaya dahil oluşu da gerçekten cuk oturuyor. 

Dizinin ofis içinde geçmesi ve karakterlerin bölüm içinde verdiği samimi röportajlar nedeniyle seneler önce izlediğim ve "Rabbim bana bir diziyi zihnimden silme imkanı ver ki The Office'i bir daha izleyip sıfırdan izleme zevkine erişebileyim." diye bir duaya sahip olduğum The Office'ten aldığım tada benzer bir tat yakaladım. Bu nedenle de bölümleri peş peşe sinsi gülüşler eşliğinde izledim. 

Karakterlerin başına gelen olaylar o kadar güzel kurgulanmış ki, herkesin başına gelebilecek olayların bir doz fazlasını görüyorsunuz, zaten karakterler de normal insanlara göre bir doz aşırı diyebiliriz. Bu da benim bir dizide, özellikle komedi dizilerinde aradığım ve beklediğim bir özellik. 

Bu arada iyi ki diziye başlamadan gidip Ekşi'deki yorumları okumamışım. Yine Ekşi Sözlük hiç bir şeyi beğenmeme timi iş başında anladığım kadarıyla. Başkalarının yorumlarına bakmadan bir şans vermenizi öneririm. En azından birkaç bölümde tüm karakterlerin oturmasıyla kendi kararınızı vermeniz daha sağlıklı olacaktır diye düşünüyorum.



Özellikle pandemi döneminde evden çalışma düzenine geçildiği için sürekli oflayıp puflayarak gittiğimiz ofislerimizi özler hale geldik. Ofis yaşantısına dair benim gibi bir özleminiz varsa, yeterli dozda özleminizi giderebileceğiniz bir yapım olmuş diyebilirim. Acans gibi güzel yapımları barındırması nedeniyle BluTV'ye de teşekkürlerden bir demeti borç bilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib